بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

16 تایی

1393/11/20 10:13
نویسنده : مریم
382 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان هشتمین جفت مرواریدای خوشگلت در اومده. انقدر ناز میشی وقتی میخندی. فکر کنم از بس که با مزه شدی همش نظر می خوری. آخه روزی نیست که یه بلایی سرت نیاد. البته اینم بگم که بیش از حد شیطون شدی و اصلاً قابل کنترل نیستی.  یه روز می ری پشت بخاری دستتو می سوزونی.خسته یه روز از روی مبل می پری و با صورت می خوری زمین. خطایه روز شارژر منو بر میداری می کنی توی پریزنه واقعاً بعضی وقتا از بس که دنبالت بدو بدو می کنم که نذارم یه کاری رو انجام بدی  نفس کم می یارم. ولی  من که  دعوات می کنم یا اخم می کنم  آخ که چه مزه ای میده وقتی تو  شیرین زبونی می کنی و می گی ببخشید مامان، مرسی مامان ، مامان بلند شو مامان بیا بعدش بغلم می کنی و می خندی . حتماً عکس این کاراتو به زوی میذارم تو وبلاگ.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)