بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

22 ماهگیت مبارک!

1394/3/4 8:45
نویسنده : مریم
450 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز دیگه 22 ماهه می شی و تقریباً همزمان با 22 ماهه شدن تو، داداشی هم به دنیا میاد. امیدوارم بتونی بپذیری .این روزا حال روحیت زیاد خوب نیست . اومدن امیر علی  پسر دایی حمید از یه طرف، حس کردن یه نی نی دیگه توی خونمون هم از طرف دیگه باعث شده تو یه کم دچار اضطراب و نگرانی بشی.  وابستگیت به من و پدرت بیشتر شده . وقتی داری بازی می کنی یا کسی میاد خونمون یا می ریم مهمونی دائم تکرار می کنی "مامان خودمه" . ولی وقتی داداشی با هدیه های قشنگ بیاد حتماً حالت بهتر میشه.بغلبغل

احتمالاً من دیگه از فردا اداره نمی رم تا به کارام برسم. وقتی هم اداره نباشم بیشتر پیش تو می مونم  عزیز دلم. حالا باید ببینم با این چند روز موخصی موافقت می شه یا نه. برام دعا کن پسر قشنگم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مریم(مامان ثنا جون)
4 خرداد 94 10:33
سلام خاله لطفا 52 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید خوش حالم میکنید من توی جشنواره شرکت کردم..تا 94/3/22 مهلت داریم ممنونم لطفا به دوستاتم خبر بده با هر موبایل تنها مجاز به ارسال یک پیامک هستید ولی سه کد متفاوت در همان پیامک را میتوانید ارسال کنید
مامان منصوره
10 خرداد 94 13:44
ماهگرت مبارک بردیا جون.اومدن داداش کوچولوتم مبارک باشه عزیزم.انشالله زیر سایه پدر ومادر بزرگ بشه.مریم جون تبریک میگم.
مریم
پاسخ
مرسی از لطفت. محبت داری. ببخشید که دیر پاسخ دادم. تو این مدت به نت دسترسی نداشتم.