بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

...

1395/5/19 22:58
نویسنده : مریم
195 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته دست به قلم نشدم. دست به قلم که چه عرض کنم خیلی وقته که حتی بلاگتو باز هم نکردم. امروز داداشی چهارده ماهه شدو تو هم ده روزه که سه ساله شدی. و من با نگاه مادرانه  بزرگ شدن تو رو توی نگاه کردنت، راه رفتنت و حتی ابراز علاقه کردنت حس میکنم. داداشی هم بزرگ شده اما بیشتر از بزرگ شدنش شیطون شده . عزیز دلم بردیای من بعد از این هر وقت که فرصت کنم بنویسم برای هر دوتاتون می نویسم. امیدوارم من و پدرت بتونیم زندگی شادی رو براتون بسازیم. 

امسال پدرت به قولی که سال قبل بهت داده بود عمل کرد . عکسای جشن تولدتون رو به زودی میزارم اینجا.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آیلا
20 مرداد 95 7:56
سلام به روی ماه تون وای اونقدر نیومدید که من اصلا متوجه تولد برسام جونی هم نشدم مبارکه به سلامتی وای مامان دو تا فرشته ناز شدن مبارکتون باشه
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. آره واقعا خودمم نفهمیدم این یکسال چه جوری گذشت. ممنون از محبتت.