بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

بدون عنوان

1393/7/19 12:45
نویسنده : مریم
176 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان باید یه راهی پیدا کنم واسه اینکه  خواب بهتری داشته باشی عزیزم. خیلی واست غصه می خورم. شبا دائم گریه می کنی و هر شبی که میگذره من و پدرت استرس و نگرانیمون بیشتر می شه. به هیچ چیز دیگه ای نمی تونم فکر کنم. دائم این سوال توی ذهنمه که  کوچولوی شیرین منو چی اذیتش میکنه؟ کاش می تونستم گریه هاتو  ترجمه کنم.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آیلا
20 مهر 93 10:12
سلام عزیزم بچه ها انواع مختلف دارن بعضی شب خوب می خوابند و بعضی هم نه شاید گرما یا سرمای محیط ، گرسنگی تشنگی، شاید دوری محل خواب کودک از مادر ، درد دندون درآوردن، ...امیدوارم این مسئله هم حل بشه بچه ها در هر مرحله با مسائل خاص اون دوران مواجه می شن
مامان عسل 
28 مهر 93 9:21
فدات شم الهی خوشگل خاله آخه چرا؟اگه دیدی ادامه داره یه دکتر ببرشایدهم ازدندونشه ..حتمادلیلی داره مریم جون ایشالله که نیازی نیست وپسرگلت امشب وشبای دیگه آروم میخوابه نگران نباش
سهیلا
1 آبان 93 12:05
حالا دلیلش رو کشف کردی ؟ طفلک نصفه شبا چه سروصدایی توی مخش می پیچیده
مامان عسل 
10 آبان 93 9:41
سلام مریم جون خبری ازتون نیست ؟نگرانتون شدم عزیزم یه خبری بده
مریم
پاسخ
سلام عزیزم.عسل جونم خوبه؟ مرسی که اینقدر با محبتی. یه کم سرم شلوغه . یه کم درگیری ذهنی دارم. یه عالمه حرف دارم برای گفتن ولی فعلاً وقتم خیلی کمه. قول میدم بعد از تعطیلات آپ کنم.
مامان عسل 
5 آذر 93 12:06
چرامطلب نمیزاری ؟ بردیا جونم چطوره؟ فداتشم خودت خوبی؟ آپ شوزودتردلمون براتون خیلی تنگههههههه
مریم
پاسخ
سلام عزیزم ما خوبیم نگران نباش عسلم چطوره؟ آپ می کنم قول می دم.
مامان سمیه
13 دی 93 0:14
سلام خاله جونی. دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه رای بدین،منتظر محبتتون هستیم.لطفا عدد111 رو به1000891010پیامک بزنین؛یه دنیا ممنونم