بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

گفتگوی جالب من و بردیا

1393/5/11 10:47
نویسنده : مریم
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جان بیدار شدی؟

بردیا به من نگاه میکنه و میگه: داااه 

 

قربونت برم عزیزم خوب خوابیدی؟

بردیا به من نگاه میکنه و میگه: اوه ه ه 

 

به باب اسفنجی و نی نی کوچولو سلام کردی مامان ؟

بردیا به عکس باب اسفنجی و تابلوی نی نی کوچولو نگاه میکنه ، یه دستشو می بره بالا و میگه: داااه

 

بیا پیش مامان می خوام بهت به به بدم

بردیا بدو بدو میاد پیشم و میگه: داااه

 

مشغول خوردن عصرانه میشیم ، خوشمزه است مامانی ؟

بردیا به من نگاه میکنه و میگه: اوه ه ه 

 

بعد از چند دقیقه که دنبالش دویدم و غذا بهش دادم... دیگه تموم شد مامان حالا بگو الهی شکر.

بردیا دو تا دستاشو می بره بالا و میگه : آآاوووه ه  

------

تولدت امسال بر خلاف تصور من و پدرت خیلی مفصل شد. چهارشنبه شب خونه پدر بزرگ یه مهمونی  و پنج شب هم خونه آقاجون یه مهمونی دیگه. تو خیلی خوشحال بودی و ذوق می کردی . یه عالمه بادکنک یه عالمه چیزای خوشمزه یه عالمه کادو واااای که نمی دونی چقدر عالی بود. تو از  سر شب فقط خوردی و رقصیدی و بازی کردی . الهی مامان قربونت بشه که انقدر خوش اخلاقی.تازه هر دو تا خونواده هم خیلی خوشحال شدن. مخصوصاً آقا جون .

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه مامان ساينا و سامي
12 مرداد 93 10:51
سلام عشقم به منم سرميزني