بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

بدون عنوان

1395/6/17 13:53
نویسنده : مریم
606 بازدید
اشتراک گذاری

احساس این روزای مامان اصلا قشنگ نیست. غمناکاحساس شکست و سردرگمی یا یه جورایی حس پوچ بودن میکنم. غمگیناگه شمادو تا نعمت بزرگ رو نداشتم به پوچی کامل رسیده بودم. پدرتون فکر میکنه زندگی ما به بن بست رسیده. با تمام عشقی که نسبت به هم داریم ولی ایلیا توان ادامه دادن نداره.

دارم سعی میکنم بهش دل بدم که بتونه ادامه بده. من و پدرتون هر دو عاشق شماییم. همدیگه رو خالصانه دوست داریم. اما  تفاوتها و اختلاف نظرها به اوج خودش رسیده .

دلم داره پر میکشه براتون. خودتونو آماده کنید که تا یک ساعت دیگه برسم خونه و بازم صدای خنده و شادیمون فضای خونه رو پر کنه.

 

از احوالات بردیا:قربونت برم که یاد گرفتی به تنهایی مسواک بزنی ، محبتدستشویی بری ،نقاشیهای قشنگی هم  میکشی . با ماژیک، پاستل ، مداد رنگی . با اینکه من دلم نمیخواد تو انقدر زود بزرگ بشی اما تو خیلی به سرعت داری دنیای بچیگیتو پشت سر میذاری. بغل

از احوالات برسام : مامان دورت بگرده تقریبا شانزده تا مروارید خوشگل داری محبتو در حد بنز شیطنت می کنی. یاد گرفتی برقصی و جدیدا داری یاد میگیری با دو تا پا بپری بالا. به تنهایی آب می خوری . راستی  کلمات مامان ،بابا ،داداش، می می ، نه ، نی نی، دد ، رو می تونی تلفظ کنی

پسندها (1)

نظرات (0)