بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

بدون عنوان

1393/10/18 23:54
نویسنده : مریم
159 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل بابا تقریباً یک سال و نیمه شدی . ولی گرفتاری اجازه نداده تا جالا بابا برات پست بذاره. همش تو فکر این بوده که برای فردا چیکار کنه. انشا الله این روزایی که داریم با هم می گذرونیم بتونیم به هم محبت کنیم و چیزای خوب از هم یاد بگیریم. من که خیلی چیزا تو این مدت از تو یاد گرفتم دلم می خواد چیزای خوبی هم باشه که بتونم یادت بدم . دارم یه فکرایی می کنم که  اگر خدا بخواد و بتونم،  تضمینی برای آینده تو فراهم کنم. با دل پاکت از خدا بخواه که کمکمون کنه . حتماً تو پستهای بعدی حرفای بهتریبرات دارم . کوچولوی شیرین بابا دوست دارم.

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان عسل 
19 بهمن 93 8:51
۱۸ ماهگیت مبارک باشه جیگرخاله..ایشالله همیشه تنت سالم ولبات خندون باشه میبوسمت عزیزم
مریم
پاسخ
مرسی عزیزم. عسلم چطوره؟