بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

بدون عنوان

1393/10/16 12:52
نویسنده : مریم
191 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امروز رسید. امروز که بهت قول داده بودم وبتو آپ کنم. آخه عزیزم تو که می دونی مامانی چقدر گرفتاره.

از آخرین باری که آپ کردم تقریباً 1 ماه  و از آخرین خاطراتی که واست نوشتم حدود 3 ماه گذشته. شرمنده ام تپلی من.niniweblog.com ولی تو این مدت حسابی تغییر کردی. بزرگ شدی ، به قول خودت مرد شدی. دندونات شده 14 تا. قدت بلند شده ، یه عالمه کلمات جدید یاد گرفتی. الهی قربون  شیرین زبونیات بشم. niniweblog.com شرح کامل حرفایی رو که یاد گرفتی با عکسای خوشگلت تو پست بعدی حتماً میذارم که هم خودت ببینی هم نی نی وبلاگیهای عزیز بخونن . می دونم که همه ی نی نی وبلاگیها لذت می برن. چون اکثر دوستای ما  یا مادرن یا دارن مادر می شن و می فهمن که چقدر تو این دوران بچه ها شیرینن.

 من و تو باید قدر دوستای خوب نی نی وبلاگی رو بدونیم. به خصوص مامان عسل و مامان منصوره و مامان آیلا. خیلی تو این مدت به ما لطف کردن بهمون سر زدن. بردیا همتونو می بوسه خاله های مهربون. niniweblog.com 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان منصوره
18 دی 93 19:41
میبوسمت گل پسری ایشالله همیشه لبت خندون باشه عزیزم
مامان عسل 
19 بهمن 93 8:48
سلام مریم جون خوبی عزیزم خوشحالم آپ شدی گلم..گل پسری ازطرفم ببوووووس فداتون