بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

فقط برای مهر آسا

1393/5/18 13:38
نویسنده : مریم
223 بازدید
اشتراک گذاری

تا این لحظه فکر می کردم هیچ کسی تو دنیا دلش به اندازه من غصه دار نیست.آخه آقاجونم مریض شده و دکترا خیلی سخت دارن تلاش می کنن که سلامتیشو برگردونن، زندگی من و همه خانواده هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته. دیگه تحمل دیدن اینهمه عذاب کشیدنشو  نداریم. ولی امروز خیلی اتفاقی وب یکی  از نی نی وبلاگیها (http://amiralimehrasa.niniweblog.com/)  رو می خوندم که واقعاً متأثر شدم وبا همه وجودم برای مهر آسا دعا کردم امیدوارم خدا به مادرش کمک کنه که بتونه محکم پشت مهر آسا بمونه. همین جا از شمایی که این پست رو می خونید خواهش می کنم که واسش دعا کنید. آخه این بچه های کوچولو تحملشون خیلی که.چرا باید اینجوری رنج بکشن؟

پسندها (1)

نظرات (4)

سهیلا
20 مرداد 93 12:47
خدا تمام مریض هارو شفا بده...........
مامان آیلا
21 مرداد 93 10:34
ان شاله که به زودی سلامتیشون رو بدست بیارن ولی ماها فقط خودمون رو می بینیم اگه کمی به این طرف و اون طرف نگاهی بکنیم باز می فهمیم که برای همه چیزمون باید شکرگزار باشیم
نیلوفر
23 مرداد 93 13:22
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو و گل های کریستالی و ....... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامانی گرفتار
24 مرداد 93 18:27
.سلام عزیزم ممنونم ازینکه اینقدر بیاد ما هستی خانومی شرمنده اینقدر دیر بدیر بهت سر میزنم شماره موبایلمو برات میزارم. من تو گوشیم برنامه وایبر دارم اگه ممکن هست ویا وایبر داری راحت تر میتونیم باهم در ارتباط باشیم میخوام اگه بقیه همکاری کنن یک گروه وبلاگی درست کنیم اگه موافق بودی شماره موبایلتو برام خصوصی بزار عزیزم ... یک گروه فقط خانومها. عزیزدلم خبرشو بهم بده.