بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

کجا ؟ کی ؟ چی بود؟ من بودم یا ...

1393/6/2 15:15
نویسنده : مریم
274 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتا خودمو با اون یکی خودم اشتباه می گیرم. shy smiley, shy smiley, timid smiley, timorous smiley

نمی دونم کجا باید کدوم مریم  باشم.

یه دختر صبور واسه مامان جون و آقا جون؟ mothersday01 smiley, mother smiley, s smiley, day smiley, balloon smiley, girl smiley

یه همکار قدرشناس و با روحیه واسه همکارا؟

یه دوست خوب واسه دوستان که هر جا دعوت می شه اول از همه حضور پیدا کنه؟

یه همسر شاد و مسئولیت پذیر واسه پدرت ؟

یه مادر مهربون واسه تو که هیچ وقت تنهات نذاره و شبا هر چقدر بی تابی کردی پا به پات بیدار بمونه و شکایتی نکنه؟

یا اینکه یه کارمند نمونه و آن تایم تو اداره؟

خلاصه که جونم واست بگه این روزا تکلیفم با خودم هم روشن نیست.

تو بگو مادر خوبی تونستم باشم یا نه؟ این از هر چیزی واسم مهمتره.هر روزی که این پستو خوندی زود بهم جواب بده.ok عزیزم ؟

دارم می رم که واسه مراسم امشب آماده بشم. عروسی فیروزه دوست جونه. دعا کن به موقع برسیم. حالا چه جوری این همه راهو بریم؟      

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سهیلا
17 شهریور 93 9:37
هرکدومش رو به موقع اش هستی. کوتاهی های گاه به گاه هم طبیعیه. حتما به مرور بهتر میشه
مریم
پاسخ
امیدوارم همینطور باشه.