بردیابردیا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
برسامبرسام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

★☆★☆ دالی کوچولو ☆​★☆★

مادر،این آرامش بی تکرار...

1393/6/15 11:56
نویسنده : مریم
332 بازدید
اشتراک گذاری

بیا دلبندم بیا در آغوش مادر ، می خواهم عاشقانه در آغوشت  بگیرم چنان عاشقانه که تو به درون من بازگردی. در وجود من جز حرارت عشق ، تب دیگری به سراغت نخواهد آمد.  بیا دلبندم . من هم به آغوش مادرم پناه برده ام . خودم را به لالایی غمگین او سپرده ام که به زبان مادریش زیر گوشم زمزمه می کند و اشکهایش آرام آرام از روی گونه هایش لغزیده ، به روی گونه هایم می چکد و دریای یخ گرفته چشمانم را آب می کند.

تو به درون من بازگرد پاره تنم، تا من هم آسوده خاطر به درون مادرم و اونیز به درون مادرش. به گذشته بازگردیم، به اصل خویش تا جایی که بهشت مأمن ابدی  ما گردد.

-----------------

چند قدم نزدیکتر: خسته ام دلم خدایم را می خواهد.

پسندها (3)

نظرات (5)

سهیلا
17 شهریور 93 9:27
ا چته ؟ این حرفا چیه؟
مامان عسل 
18 شهریور 93 8:09
سلام مریم جون انگاردلت گرفته عزیزم
مریم
پاسخ
سلام عزیزم . آره یه کم دلتنگم .مرسی که بهمون سر زدی عکسای جدید عسل خیلی خوشگله.
مامان عسل 
18 شهریور 93 9:39
مریم جون نگران نباش ایشالله که زود خوب میشه بهترکه شدباخبرمون کن تاخوشحال بشیممن خودم انقدربه مریضی بچه حساسم هرروزصبح عسل چک می کنم وقتی می بینم که باآرامش خوابه می گم خدایاشکر....هیچی مثل مریضی بچه مادرواذیت نمیکنه
مریم
پاسخ
مرسی از محبتت عزیزم.
مامان منصوره
25 شهریور 93 0:17
سلام چند وقتیه نیستید نگران شدم مارو بیخبر نزارید
مریم
پاسخ
سلام عزیزم. به زودی آپ می کنم. یه کم سرم شلوغه. مرسی که به فکر ما هستید. دلم به ای محبتهای گاه به گاه و دوستیهای دورادور خوش است.
مهدی
29 شهریور 93 21:53
سلام. شاعر یه اسفند برا خودت دود کن. قلم خوبی داری
مریم
پاسخ